add math ohh add math oii -.-' fade up aku !
Aug 5, 2011 // 3:32 PM
rase macam nak lempang2 je Mr.Go ni . haa , bukan salah aku pon aku salah all -.-'
aku dah buat yang terbaek ! dia nak salahkan aku pehal .
bangang betol -.-'
saba saraa :)
semua dah oke for july test . alhamdulillah , got 2A-'s for this test . and , now , chemist je belom dapat paper lagy . hooope hope hope laa lulus :) AMIN !
arghh ! memang siak gila kott tadi time dapat ketas uhh . rase macam aku ni yang paling bodoh .
KOSONG kott add math aku .
yang aku pelik , nape exercise yg aku buat bfore this boleh je aku buat ? paham pulak ape soalan'y .
asal ade test or exam , mesty failed !
benci aku !
lepas dapat je paper tu , aku teros tido . sampai la time rehat . dorang ingat aku nangis . haha :D
aku menangis sebab failed add math ? tak penah dibuat . just upset because no marks ! tu jee :'( sedih gila kott .
aku menangis sebab failed add math ? tak penah dibuat . just upset because no marks ! tu jee :'( sedih gila kott .
arghh ! HATE ADDITIONAL MATHEMATICS SO MUCH !
*try hard pass exam akhir tahun ni !
CHAYOK SARAA ! go go go !
tadi write something untuk Muhamad Amirul . hee :3
tah dia dah bace tah belom . merepek kott .
boring time EST punye pasal . haha :D
b bace oke . jangan nak menyengih sangat la time bace tuu :) hee :3
sangat sangat sangat renduuu sama baby ♥♥♥