<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6665203687693434471\x26blogName\x3dSARAA+MERRIOTE%E2%99%A5+\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://saraahood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://saraahood.blogspot.com/\x26vt\x3d6137998781979559981', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

buildings with a hundred floors,
spinning 'round revolving doors.
baby i don't know where they'll take me.

entries about chat links




breakaway
Assalamualaikum and aneyonghasaeyo !!
cinta baru buah hati saya yang paling sengal :)
Apr 30, 2011 // 4:23 PM


machaa ! iloveyou soooo much ! yeah , new love . dey , sukehati aku laa aku nak couple ngan sape , sebok nape la deyy ! ditaken pada 28042011 pada jam 2030 kott , sorry yang , date je sempat ingat . waktuý lupe laa . hehee , yang . you the best oke . dont ever talk about hani afira ehh , sorry hani fazira when we textin or callin . just talk about you and me . oke macha . pehh , sumpaa rindu kat blog ni . cuuube kire brape lame dah aku tak update . aku malas nak kire ohh . haiyaa , so many things to think right now . urggghhh ! my little brother , Mohd Mirza Syabil operate jantong this june . arghhhh ! kenape mesti bulan 6 ? halamakkkk ! bole tuka date taa ? or cepatkan sikett , dont make me sad laa doc . adushhh , ayah . be patient oke .. i know you looove mirza sooo much . but , if anything happen to him , urghh ! * saraa , dont think negative! be positive oke. that was your brother , you love him right * hemm , friends . please pray for my little brother . he was 6th this year . please , do something . if i can transfer my heart to him , i'll do! right now . on the spot ! arghhhh !!! oke . back to amirol . yang , bole kate awak hot ken kat skola .all my friends really wants to be your valen . ohh , im sooo lucky . hahaa , sekarang ade kat kedah . ade kenduri ,. following my Datyn Eyna . dey , she's sleep laa ringht now , soo cold in this room . ohh god . imiss my bunny at home . imiss my amirul :'( 
yang , cepatlahh selasa kaan . bole tengok mukaa awak :) awak buat ye apa yang saya suro tadi .. hee , jangan lupa yaaa .. sayang sangat sangat sangat kat awak ni :) *lebiiuuuuuuuu . muah muah muah :*