<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6665203687693434471\x26blogName\x3dSARAA+MERRIOTE%E2%99%A5+\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://saraahood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://saraahood.blogspot.com/\x26vt\x3d6137998781979559981', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

buildings with a hundred floors,
spinning 'round revolving doors.
baby i don't know where they'll take me.

entries about chat links




breakaway
Assalamualaikum and aneyonghasaeyo !!
May 20, 2011 // 3:47 PM

Muhamad Amirul May 19 at 6:02am Report
firstly aku nak ckp yg aku mmg salah dari a sampai z. mmg sumee ni salah aku. aku tak pk panjang. aku pk seronok jea. aku taw aku bodo buad sumee ni,,korang sume pun dah benci aku kan. aku seda sala aku ni. so,,aku mintak maaf lahh dgn ape yg aku da buad kat korang. dr aku kenal korang,,sampai sekarang. aku mnx maaf. if korang nak kutok aku,,kutok belakan ah. jgn depan okee. sorry weyhh . korang igt lahh sala aku ni,,tp bia la aku dpt kemaafan. salam .
May 15 at 1:45am Report
Kteorg boleh maafkn kau, tp amek mase yg LAMEEEE LAMEEE AND LAMEEE SANGAT SANGAT. Bukan senang nk maafkn kslhan kau cmtu je and melibatkn org yg kteorg syg plak tu. Plus dgn alasan yg bodoh lg bangang lg babi. Btw, kteorg tknk ktuk blkng2 sbb kteorg tknk dpt dose kering. So better ckp je trus trang. Simple! Jgn nk sonok sgt la mirul, pk ape akn jd blik kt ko nt. Jgn nk sng2 maenkn pmpn. Pk skit mirul! Pk! Ape gne Allah bg otak tp tknk gne.
Sent via Facebook Mobile
Muhamad Amirul May 15 at 1:48am
mmg lahh aku da sedaa. thats why aku mnx maaf . aku taknak ckp byk,,sbb mmg aku yg sala . okeee :(
Hani Farhana May 15 at 2:28am Reply • Report
ooooo..
sy pon termasuk jugak??
hehhhh~
ppe jela mirul oyy..
kak nana dah pon maafkan..
tak tau laa iya kan..
kak nana pon nk mintak maaf psl terlalu emosi ari tuu..
cuma smpi skrg, kak nana rsa tersangat2 KECEWA!
org yg kak nana percaya, yg bole wt iya happy, bole buat mcm ni pulak kn??
btol ckp auni tuu..
hdup kite ni tak perlu nk seronok sgt..
tak ke mana pon..
sekali kite wt kt org, berpuluh2 kali lg org bleh bls kt kite blik..
(pkir jugak dah brpe rmi org sumpah kau)
cuba pkir perasaan org len jugak k..
hrp2 laa pe yg kau da wt kt iya, kau tak buat pd org len..
oke??
to me, we're still family right??
mcm mne pon kau buat, n mcm mne mara skalipon kiteorg kt kau, nnt kite akn jumpa jugak kn??
ambil laa bnde ni sbg pengajaran..
dan malulah pd dri kau sendri..
n lg 1, tak prlu laa rse bersalah sgt, rse bersalah tuu takan ubah2 ppe pon..
sbb dah terlambat..
yg cuma bole ubah tuu dri kite sndri..so, berubah utk dri kau..
IGT NI SAMPI MATI OKE BOY??

p/s pd YOI, ALIA, AUNI & RAIHAN :
kite maafkan jelaa MUHAMAD AMIRUL ni k..
tak perlu mara2 kt die lg dahh..
tak guna pon kite dok mara2 die..
bukan die bole pth blik mse, lyn blik iya bek2 mcm dlu kn??
so, bia jela die dgn hidup die..
Hani Fazira May 15 at 11:51am Reply • Report
derrr. hahahahahaha
weyh, aku taktau laa,
aku marahh gilaa dgn kau weyh,
smlm pun kau mnx maaf aku diam kan,
tp aku akn doa supaya marah aku dkt kau hilang sikit2.

btw weyh, ini permintaan seorg ex kpd ex bf dea utk gf bru bdk tu,
hahahahahahaha. (hope ko paham, jgn lmbt loading ye)

1.didik dea supaya hormat org amirul, mcm aku ckp smlm kita berkawan ni slh satu sbb nye utk berkongsi bende baik. so kalau ko tak berjaya didik dea hormat org, serupa lah ko tayah jd bf dea,

2.seronok kan dpt dating? hahaha, jgn nak pk seronok sgt weyh. seronok ni sementara je, tak selama2 nya. bkn best pun dating2 sgt kan? aku tahu lah kalau dgn aku dulu cm batu je kalau jumpa kan. dahla jaranggggggg sgt jumpa kan, mne kau tahan weyh. hahaha. tp kau igt skit, kau tu nak exam. ini penentu masa dpn kau weyh, MASA DEPAN! acik farid bg moto kat kau utk p skola tu utk belajar weyh.

3. kalau dea merajuk, kau paham lah sikit weyh, jgn lembab sgt ouh. kesian dea rase ape yg aku rase nnty. sedih weyh dpt bf tak paham2 mcm kau, haha.

4. weyh, hahaha. aku rase kan buang mse gile kot setahun dgn kau. mcm2 kite pk, brgn mcm bodoh, pk mase dpn lah ape lah. tp tak jd ape2, haha aku igt kau setia weyh, sbb kau tu innocent, muka baik je, asal pun dr fmly yg baik. tp tatau plak mcm ni kn. tp takpela, bnde da jd, aku terima jee. :)

5. smlm kau tnye bole tak aku jd kwn kau kan? jwpn nye tak bole lah weyh. aku tanak amik risiko kwn dgn bf org (sepatutnya dulu saraa ckp cmni kt aku) haha. tak bole weyh. nak kwn kt fb takpe kot, tp jgn la txt aku. mse ko dgn aku ko txt dea? n mse ko dgn dea ko txt aku? kelakar kau weyh! haha

6. pandai kau berlakon start dr 28.4.2011 dgn aku weyh. derr, kau pggl2 aku SAYANG lagi kot lps tarikh tu smpai kita clash 13.5.2011. haha. kau jd pelakon jela weyh besar nnty. hebat weyh. eh eh, pndai kau pilih tarikh cple? 24.5.2010 dgn 28.4.2011. hahaha.

tu jela aku nak ckp bt mse skrg ni, if ade pape nnty aku ckp lg ah. aku gelak2 ni aku serius taw! bkn main2. kau pun tahu aku suka gelak kan. hahaha.
May 15 at 12:10pm Report
hahahahahaha, no 6 tu ak suka
May 15 at 12:40pm Report
Aku suke semua!
Sent via Facebook Mobile
May 15 at 12:41pm Report
haha, me too but no 6 tu special skit
terharu membacanya
May 15 at 12:43pm Report
Ha'a ha'a mmg kau ni jantan kasanova la mirul!
Sent via Facebook Mobile
Hani Fazira May 15 at 12:47pm Reply • Report
haha, sabar auni, sabar. dah dah.

mirul, kau tekan earlier message taw.
baca semua skali. jgn tggl satu pun.
Hani Fazira May 15 at 12:54pm Reply • Report
n korang2 semua, aku mnx lah yea,
aku putuskan aku clash dgn dea cara baik.
so jgn la hina ke marah2 dea lg, biarlah dea nak buad ape.
asalkan dea bahagia dgn saraa. aku tahu korg semua syg aku,
kesian kt aku kan? takpe aku terima semua bnde ni. dgn redha.
aku pun mls gila nak pk pasal dea. aku kan dah ade abg seth tan.

*kenape budak budak such as Hni Fazira ni mesty belagak ye . dok sebok nasehatkan segale ape sume . wei , bfore jage tepi kaen orang , ubah siket care kau cakap tuu . jangan nak dok same kan aku ngan Tiah kate kitorang tak beradap ape sume . seda sikiet diri tuu !